zaterdag 25 april 2009

Een week later...

Nou, ik heb Iggy en Pops nu dus een week en alles gaat super.
Als ik 's morgens de kids naar school breng, staan de 3 mannen al klaar bij de auto, omdat ze weten dat we we dat naar het park gaan. Helemaal geweldig toch.

Ik heb ze de afgelopen week bewust een aantal keren allen gelaten voor een paar uur. Gisteren zijn ze met z'n 3-en 's middags alleen geweest in huis. Al moet ik wel bekennen dat ik uit voorzorg Rocko in de bench had gedaan. Vandaag moest ik naar Eijsden, omdat het zoontje van mijn vriendin 1 jaar was geworden. Omdat het zo'n mooi weer was, heb ik de jongens in de tuin gelaten. Jerry zou af en toe eens even een kijkje gaan nemen of het allemaal nog goed ging en ze elkaar niet op aan het eten waren. Maar het is goed gegaan.
Wel waren Rocko en Pops uitgebroken, dus het hekje moet iets hoger. Maar het vrolijke gejank van Pops toen ik de schuttingdeur opendeed maakt weer een heleboel goed.
Ik heb ze alledrie gelijk in de auto gezet en we zijn naar het park gereden. Lekker spelen met elkaar en een heleboel andere honden. Thuis kreeg Iggy last van een gek half uurtje wilde met alles en iedereen spelen. Na een half uurtje ravotten, zijn de mannen als een blok in slaap gevallen en ik ga zo ook naar boven. Morgen gaan we wandelen voor Stichting Hulphond: Wandelen voor Hulphond

1 opmerking:

Anoniem zei

hey meisje..

Ik heb weer eens gekeken op de site, en het ziet er geweldig uit. Ik vind Iggy en Pops en Rocko fantastische lieve honden. En Rocko weet als geen ander wie oma is....lol
Ik zal vaker komen kijken, naar deze 3 ierse heren..

Ben trots op je Carmen

Liefs en dikke kuzzzz voor jou, de kids, de dogs en natuurlijk Robbedoes van mama (oma)